czwartek, 13 października 2016

Wyprawka

Kocyk wg mojego własnego wzoru, 100% lamb wool (kupiłam kiedyś 5 motków w SH za jakieś grosze, ze względu na kolor czekały na zamiłowanie i pomysł, w końcu się doczekały i chyba okazał się to idealny projekt dla tej włóczki).


A tu kokon vel gniazdo, teraz w necie wielka moda na nie, ceny różne, a wbrew pozorom dość prosto się to szyje, ja wykorzystałam posiadane tkaniny (wewnątrz flanela jeszcze ze zbiorów mojej mamy), wypełnienie: podstawa z ociepliny, boki wypchane kulką silikonową, której sporo zeszło.  Myślę że to bardzo przydatna rzecz, można odłożyć Malucha na kanapę czy duże łóżko bez obaw że się sturla, a dodatkowo nowonarodzone dziecko będzie się czuło bezpieczniej w takiej ograniczonej przestrzeni. Wykroje i wskazówki na pinterest'cie pod hasłem "baby nest".



Brak komentarzy: