wtorek, 25 listopada 2008

Król dżungli w podróży

Mam nadzieję, że już tam jest. Bardzo szczęśliwy słoń dla Agnieszki S. poleciał zapakowany w kopertę i oblepiony znaczkami. Oto i on:
Zabawny, prawda?
Dziś skończyłam narzutę dla Jagienki. Leżała dłuuugo w zapomnieniu, aż nadszedł dzień wczorajszy i rozpoczęłam kończenie. Zdjęcia nie będzie, bo to przecież nie moja praca, ja tylko obszyłam i przyszyłam co nieprzyszyte było, a rozmiary też nie lada, zatem kto żądny wrażeń wzrokowych - niech do Młodych się wprasza.
Szyję nową, prostą torbę, taką zakupową. Mam nadzieję, że jutro uda się skończyć. No a potem trzeba będzie już o Świętach zacząć myśleć, czyż nie?
Jadzioszkowa zabawa w detale... Cz. I. [korzystając z okazji chcę tu publicznie podziękować Jadzi za pełną poświęceń pracę fotografa, której to pracy efekty można podziwiać od kilku postów. jakby ktoś szukał świetnego fotografa to... nie oddam!]
A na całkowity koniec WSZYSTKIEGO DOBREGO wszystkim moim Ukochanym Kasiom, tym obchodzących dziś imieniny i tym nie obchodzącym :*

Brak komentarzy: